Waniliowa owsianka z bananem i cynamonem


Dobry poranek najlepiej zacząć od ciepłego oraz pożywnego śniadania. Chyba nie muszę nikomu przypominać, że jest to jeden z najważniejszych posiłków w ciągu dnia. Mój dzień często zaczyna się dość wcześnie, a wtedy na stole zwykle gości pożywna owsianka. Tak, tak! Przekonałam się do niej już jakiś czas temu i zakochałam się! Tym razem delikatna, wyjątkowo kremowa owsianka o delikatnym waniliowym smaku z plasterkami dojrzałego banana, cynamonem, prażonym sezamem oraz wiórkami kokosowymi. Brzmi pysznie? I nawet tak smakuje :-)

Składniki:
  • 4 łyżki płatków owsianych (40g)
  • szklanka mleka sojowego o smaku waniliowym (250ml) 
  • duży dojrzały banan
  • łyżka wiórków kokosowych
  • łyżka sezamu 
  • szczypta cynamonu 
Przygotowanie:
  1. W rondelku podgrzać mleko, wsypać płatki owsiane i gotować na wolnym ogniu przez około 5-7 minut, mieszając od czasu do czasu. Po tym czasie zdjąć z palnika i odstawić pod przykryciem na 10 minut, aż płatki napęcznieją. 
  2. W międzyczasie na suchej patelni podprażyć sezam. 
  3. Gotową owsiankę przełożyć do miseczki i dodać pokrojonego w plasterki banana, wiórki kokosowe oraz sezam. Całość posypać cynamonem. 

Komentarze

  1. W końcu dotarłam na Twoje bloga, ponieważ do tej pory bywałam tylko na instagramie :)

    Co do owsianki, to masz rację, jest pyszna. Jakiś czas temu przekonałam się do bananów i masła orzechowego, więc to stałe elementy moich śniadań i najczęściej owsianek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny :)! Mam nadzieję, że będziesz gościć u mnie często ;-)
      Przyznaję - owsianka z bananem i masłem orzechowym jest obłędna :D! W sam raz na intensywny poniedziałek :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty